ШТО СЕ СЛУЧУВА СО СВЕТСКИОТ СПОРТСКИ БРЕНД?

КРЕАЦИЈАТА Е МИНАТО: Зошто голманите во Америка имаат скоро исти дресови?

Сакајќи да бидат единствените во светот на модата, во „Адидас" се раководат со специфична работна филозофија...

објавено: 8 јули 2018 - 19:00

Меѓутоа, во недостиг на креација, германскиот гигант за спортска опрема, и не се прослави така со последните колекции.

Иако за кампањата која ја спремија за СП во Русија ја користат паролата „креативноста е одговор", тоа е поставено на жестоки критики од јавноста.
Што не е прв пат, затоа што и во минатото поради недостаток на инспирација се случувало „Адидас"да мора да реагира поинаку.
Но последниот случај и дефинитивно ги оправдува лошите коментари, кои преоѓаат во гневни.
Скоро сите американски прволигашки клубови се под покровителство на германските приизводители на спортска опрема. И иако често истакнуваат дека сакаат на секој клуб да му осигураат уникатни гарнитури на дресови, дефинитивно „Адидас" е разоткриен.

Заедничката фотографија на поголема група на голмани, пиркажува дека светскито бренд е во криза на креирање. Сите дресови од линијата „Адидас Адипро 18ГК Ширт" се потполно идентични. Се разликуваат единствено по сошиените клупски логотипи и втиснатите логоа на спонзорите. Линијата е достапна во шест различни нои, но евидентно е дека голманите префериираат само една – сината боја.
На штета на „Адидас", и дефинитивно...

Најново во Другата страна на спортот